[GAMBAR] glamBazaar, Setiawangsa !

Selamat Malam semua (: tak balik kL maseh berada di sabakBernam ini .. sangat sunyi dan sepi ye ! hurmm aman dan damai sebab xderk lah bunyi2 ekzos2 motor or kereta2 mereka2 yg hebat2 tuh kan 
[memekak taw !!]

Okeh, minggu lepas aku pergi glamBazaar nih, rasanyer aku dah bgtaw pasal glamBazaar nih kan so, aku xyah citer panjang2 lah kan .. hehe .. aku pergi ari sabtu ptg then hujan weh [malang sungguh jap]
tp best plak g hujan2 kan sebab xderk rmai sgt .. kah3 .. senang sikit nak amik gmbar wif retis kan (: hehe .. 

Aku beli byk pown just cardigan wif head tuh aje .. Murah okeh (: tp nih yg baru punye bukan preloved from retis2 ye ! Baju2 retis memank lawa2 tp bab size tuh memank bukan size aku okeh .. [kecewa] tp xpew aku puas hati lah beli cardigan tuh nti ley pkai nak g shoot kat bangunan lama tu nti .. hahaha .. hamboi poyo aje!

Paling aku geram kan ahad tu giller dier baru letak aksesori retis2 wanita yg chantek2 weh dgn baju2 skali .. perghh geram lah .. tp aku x g pown ahad tuh , aku nak blik sabak lah kang aku g sana lg memank giller smpai ptg nti aku xblik .. HAHA ..





Cookies nih pelakon kak enot tuh yang buat [sangat sedap weh] aku nak lagi .. 
cardigan tuh lah yg aku beli at glamBazaar tempoh hari itu.


Masok2 jerk nmpk siti saleha (: dier tak sombong dan suka senyum 
and kulit dier chantek tnpe make up tu sume :)
kak wati , kita amik gmbr ini ye .. xsempat nak amik gmbr dia ! hehe


Finally, shahiezy sam sebelah aku juga (: 
ha, nampak aku kurus bila aku sebelah kak enot nih weh .. hehe ..


Time nih kami at booth iqram .
[aku memank nk beli satu baju tuh sgt lawa tp masalahnyer nak ker abg aku tuh pkai ? 
dier cerewet mengalahkan aku aje =='




dah nak balik bru amik dgn kamal a.k.a iqram (:


Mereka bertiga aje borong brg2 .. aku satu beg aje .. hehe 




okeh, ini saje yer (: bye ! 
*aku memank sgt malu bila bab2 nak beramah mesra ngan retis but naseb ada mereka2 nih xderk lah aku malu sgt .. haha .. dannn aku suka "SAMBAL IKAN BILIS IQRAM" tuhhh sedapp wehhh !!! Waniii sekali skala belanja aku lah sambal ikan bilis tuh .. ?










_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang