Gangguan Emosi

Luahan hati aku sebagai seorang pelajar dan juga manusia yg tak sempurna. Disini luahan aku adalah mengenai "shortSem yg WAJIB" diambil gara2 syllbus kitorg dah xsama mcm dulu lg. Aku rasa sgt nak maki2 pown ada tp atas nasihat2 dr insan yg mulia ini mybe akan aku pertimbangkan balik tentang ini =,= . Actually, aku xkesah pown kalau ada shortSem sebab lg bgus utk kitorg ringan beban nak pikir2 ada byk paper kan 
[padahal sem depan final 2paper aje kan =='] 


tp kesian lah beban2 mereka yg terpkse fikir pasal kewangan ini . 
duduk asrama ? akan dipertimbangkan tp xmungkin lah kot sebab situ lg susah nak dpt internet kan . 
*dah lah rumah sewa kitorg nk renovate time cuti nih .. haishh


KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI kenapa mesti jd begini kat batch kitorg ? Nak tak nak terpkse juga ambil kan dr kena extend kan ? hurhhh .. Visual Basic.Net mampukah aku nak belajar dgn betol sedangkan Java Progamming pown aku sndri sukar nak laluinyer. Cuti hanya seminggu sahaja diberi kan ? *redha aje lah kan =='


Better shortSem skali ngan webProgramming sebab nanti bila sem6 xpayah nak fikir pasal FINAL .. Just tumpu pada PROJECT sahaja. Lagi ringan2 giller beban kitorg (:


PASRAH itu MENYERAH !


*aku bru engat cutiSem nih aku nak buat Project aku sikit2 dlu . dah jd cm nih .. hurmm lupakan aje lah kan !




0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang