Majlis Penutup Minggu ICT [JTMK]

Selamat Malam semua (: 

Okeh cuaca begini memank sesuai utk aku update blog. Padahal esk nak Exam ==' . aku dah study tp xbaru sekerat jalan aje .. hehe . Letih lah byk kena hafal nih xley ker klau buat fakta sndri kan senang (: 

Ok, pada mggu yg lalu Jabatan aku telah menganjurkan satu Majlis Penutup sempena Minggu ICT yg lepas . Majlis ini hanya utk Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi sahaja. Actually, kitorg dah plan sem depan bru g lah kan but disebabkan mereka kata WAJIB so, terpkse lah pergi wehh .. seronok ? ye seronok bergambar weh .. haha .. 


Tema : Hitam, Putih dan Blink2

Tempat : Dewan filharmonik petronas eh salah. hehe .
         Dewan Serbeguna PSIS 

Date : 17 April 2012 8:30 PM


Sekita MPM ICT :

  • actually, majlis nih khas utk student Sem6 yang akhir, kitorg nih hanya memeriahkan aje lagi (: hehe 
  • Persembahan dr mereka2 yg berbakat memank ada, but persembahan dr retis2 tak ada ye .. Ha3 .. [Mybe next sem nti aku tolong bawakan lah ye, harge kawan2 kan] ~lalalala~
  • pada pendapat aku, agak mcm serabut juga aku tgk sepanjang majlis ini berlangsung. =='
  • Makanan dier kurang . Aku tak pernah makan nasi tomato yg manis, but dah masok perut gak diam sudah ! HaHa.

GAMBAR SEKITAR MPM :


                             

Yes nih adalah MENU pd Malam itu



Class aku hanya ada 36 Orang sahaja tp yg datang 30 org sahaja kan ? 
Ok lah tuh kan .. hehe


King : [mengikut tema tuu sesuai lah kan .. Jap, topi dier bling2 gituu]
Queen : Gurl yang berbaju Putih yer bukan disebelah itu (:


DIP 5C 
Selesailah sudah Majlis Ini. Panjang umur jumpe Next Sem pula ye !


Nak Lagi Gambar ? Sila Ke Page 











0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang