REVIEW : BattleShip

Salam Semua dan Selamat Petang (:
semalam aku bru jerk tgk BATTLESHIP nih , mybe korg ada yg dah tgk kan .. best kan ? Puas hati lah weh tgk citer nih . Aku rasa mcm aku ada jerk kat dlm citer tuh .. ehem ehem .. hehe !

mengenai BS :


  • aku bg 4stengah bintang (: Biasalah permulaan cerita bagi aku sungguh bosan weh . 

  • Lakonan Rihhana Terbaek (: sampai aku xknal die ker yg berlakon. HaHa ..

  • actually, ada part2 yg aku xpaham sgt cerita nih tp sebab klimaks tuh smpai kat aku, so fahamlah aku .. haha

  • Hero2 sume kacak ! paling kelakar karakter si rmbut perang putih [aku lupe nama die] ngan yang karakter berkaca mata tuh .. Mereka berdua aje dah buat aku nak gelak tak henti2 .. dan paling kelakar bila saat genting mereka bertempur ngan alien tuh boleh dier kata " saya tak tahu apa saya nak lakukan" adehhh sgt lawak lah.

  • Citer nih makan masa 2jam gak lah . nak bertempur ngan alien yg susah nak matikan dier lagi dah makan masa. 

  • Babak sedih dan ada juga lah tersentuh aku part yg die jumpe semua tentera yg berusia weh. even mereka dah tua pown mereka still nak join berperang ngan alien nih .. sedihh gak lah ;( 

  • Last skali mereka menang but salah seorang kawan die tuh mati time berperang tuh . siapa ? Selamat Menonton ye .. hehe 



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang