SELAMAT TINGGAL SEMESTER 5

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya juga menghabiskan sisa2 baki kehidupan aku sebagai seorang pelajar semester 5 
[dah semakin hampirr hujung semester] tak sangke kitorg sume boleh menghadapi sem 5 yg penuh dengan rintangan dan dugaan ini (:
Tamatnyer juga last paper kitorg utk Subject HCI. Semoga result kami semua CEMERLANG (: 
*Aku sntiasa doakan kalian semua LULUS dgn JAYANYA.


Syukur juga akhirnya kitorg sume dah nekad akan amik shortSem sebab apa ? sebab boleh amik subject min 3 sahaja kan :) Ok berbaloi lah juga dlm masa 2bulan ini kan. Mula2 memank aku bengang pasal shortSem nih kan, almaklumlah bgtaw lastMinute [kecewa weh] tp Tuhan Maha Esa telah membuka pintu hati kitorg :) ini semua demi kebaikan kitorg juga dan kitorg pown kalau boleh sem 6 boleh buat project dgn tenang sahaja .


Actually, kitorg BERHARAP agar masih ada kekosongan tempat utk kitorg ini, kenapa ? sakit hati bila ada class dah BOOK awal2 utk shortSem ini. Bengang lah juga weh . Hari tuh ckap 
"Sape Cepat Dia Dulu" nih skunk apa citer? Mula2 kata WAJIB kan so, kitorg dah redha aje kan, and skunk tetibe kata TAKWAJIB and then jadi mcm nih pula kan ? Sangat aku tak paham ==' Nih bukan masalah merungut tp kalau korg jd kitorg pown mesty korg bengang gak kan. Ye lah dah elok2 redha nak amik shortSem tetibe kata ada class dah BOOK utk shortSem ini apa ada harapan lg ker utk kitorg ni ? 









*Series aku BENCI kalau jd kes mcm nih ! Semangat nak belajar boleh punah taw.


** berdebar-debar hendak memasuki semester 6 :P


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

1 Conteng Petak Membebel:

Ini Kisah Tia said...

apapun sudahnya , semoga kamu lulus dengan jayanya :)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang