Produk Kecantikan : TWIN LOVELY

Salam dan Selamat Malam Semua (:

Malam2 yang dingin ini memank seronok kalau dpt tido, tp malangnyer aku tak boleh tido .. sebab aku mempunyai Penyakit susah nak tido .. hehe :P 

entry kali ini pasal Produk Kecantikan ker ? Yup, f1 aku buat entry produk kecantikan .. HaHa .. ini cume nak promote sahaja. 

Apa yang best sgt pasal produk nih? mahal ker? berkesan ker?
itu sudah pasti akan terjawab nanti :)


kalau korg nak taw aku paling susah nak caya produk2 kecantikn mcm ini sebab aku tak yakin .. but bila cousin aku ada perubahan dekat muka die barulah aku try .



Tentang Twin Lovely :



  • Rangkaian produk penjagaan kulit terbaru tanpa pengelupasan yang membantu merawat semua masalah kulit termasuk kulit berjerawat, berjeragat, berminyak, kering atau kusam. 
  • Produk TWIN LOVELY tidak mengandungi bahan kimia yang tidak dibenarkan seperti hydroquinone, tretinoin, merkuri, steroid atau hormon sintetik. Ianya berasaskan bahan semulajadi seperti ekstrak bunga melur, madu kelulut dan kunyit. Dengan penggunaan yang berterusan, perubahan terhadap kulit boleh dilihat dalam masa kurang daripada 7 hari. 
  • Secara amnya, rangkaian produk TWIN LOVELY akan membantu memberi kesan pencerahan yang drastik tanpa pengelupasan, mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik hitam dan putih, pigmentasi dan kedutan, merawat jerawat dan jeragat, memberi kesan keanjalan yang maksimum dan menunda proses penuaan. Kulit anda akan kelihatan lebih putih, halus, gebu dan lebih bersinar dan berseri. **Sesuai untuk semua jenis kulit. Sesuai untuk lelaki dan perempuan. Sesuai untuk semua peringkat umur. 

TWIN LOVELY COSMETIC
"Menyerlahkan kecantikan yang sebenar"

Facial Treatment Set consists of Twin Spring, Twin1 & Twin2. To repair skin at night. 

PRICE - RM198

*Yang ini permulaan bg korg yg mula2 nak pakai lepas tu nanti bila dah abes, 
korg just topup yg dah abes itu aje.

*korg kena pakai ketiga2 set ini, andaikata salah satu abes, korg stop dulu pakai tuh sebab nti takot muka korg jd kesan lain kalau salah satu tak dipakai nti.





Twin Lovely's Complete Set consists of Facial Treatment Set
(Twin Spring, Twin1 & Twin2), Beauty Soap, Beauty Cream & Moisturizing Cream. 

PRICE - RM290

  • Yang nih bagi sesiapa yg f1 nak pakai satu set semua sekali.
  • Ye aku tahu mungkin bg korg agak tercekik sikit an, tp tak pe ada rezeki korg cubalah ye (:


TESTIMONI

  • ini cousin aku yang telah mencuba sejak 4 bulan yang lalu and ini lah hasil die
  • Jujur aku ckp, kulit muka dia lg bersih dr dulu. sebab aku jelez lah aku pon memakainyer juga . HaHa !
  • lepas kulit korg jd mcm nih nanti korg dah tak payah nak makeup tebal2 bagai sebab muka korg dah lawa dan licin kan (: 
  • even produk nih mahal, set yg korg pakai nih boleh tahan dlm masa 2-3 bulan .. korg xyah nak letak byk2, agak2  jerk dah memadai. 
  • untuk lihat produk ini dan testimoni yg lain sila ke Twin Lovely

Pendapat aku tentang produk TL :

  • Produk ini dihasilkn oleh cousin aku [kakak ipar dia]. Semestinya berkesan dengan cepat mengikut masalah muka masing2 :)
  • Mahal ? errr .. tak salah mahal kalau berkesan kan .. hehe .. Berbaloi lah juga :)
  • Produk nih masih belum ada dipasaran lagi ye. Insyaallah mungkin nanti akan berada dipasaran tapi tak tahu bila.
  • Aku nak pakai? Yup, aku dah cuba dah produk ini. Alhamdulillah hasilnye memank tak mengecewakan aku. Kulit muka aku normal so, proses tu cepat lah sikit ye. tak silap aku dah sebulan juga lah aku pakai. sedikit demi sedikit jerawat2 kecil aku mula menghilang. 
  • last skali, kalau korg f1 pakai and Jgn risau kulit korg xkn mengelupas mcm sesetengah produk lain :)
  • Kalau korg ada soalan tnye lah lebih lanjut boleh kat wallawaniey ini ye (:

*Nak tgk perubahan aku? nti dah keseluruhannyer dah sempurna aku letak perubahan muka ini ye (:

1 Conteng Petak Membebel:

Shine FS said...

WANT TO HAVE A FAIR SKIN?
INGINKAN KULIT CERAH?
CALL / SMS 016 271 5447

- Can be applied all over the body - face, hand, leg etc.
- No exfoliation
- Organic & Halal
- Special Promotions offered

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang