Souka @ Mukha Cafe

Salam dan Selamat Malam (: 
Malam nih nak cerita pasal kedai cake yang paling sedap bagi aku kat area2 TTDI. Cake dia lg sedap dr secret weh ! Kedai cake nih memank memenuhi citarasa aku doht ! HaHa ! 
boleh tempah utk wedding nti an .. Hehe .. 


Location : Souka Bake Shop @ Taman Tun Dr Ismail,
                           15 Lorong Rahim Kajai 13, Taman Tun Dr Ismail .


untuk maklumat lanjut layari laman web Souka


  • kedai cake nih berkongsi dengan cafe mukha ni. 

  • Harga dia lebih kurang mcm secret recipe tp yg nih mahal sikit aje . Tapi PUAS HATI :D

  • kedai cake dia kecik tp decorate die sangat menarik (: Berkonsepkan english. 

  • Cake yang paling famous kat souka nih adalah "RED VELVET" . [aku xrasa lg cake tuh but ini semua pendapat pengunjung yang sentiasa beli cake di kedai ini]

Yang ini Cafe Mukha
Nak tahu lebih lanjut sila ke laman web Mukha

and inilah cafe Souka


Yang atas tu : Peanut Cake [Terasa kepekatan Peanut tu]
Yang bawah pula : Blueberry CheeseCake

BERY PALVOLA ini lah paling aku suka (: 

and ini antara cake yg aku beli . 
Jgn risau ini bukan aku sorg yg makan but 1Family sekali !

*engat kalau korg nak beli cake nih beli terus balik rumah nanti cake nih cair abes design cake nih dah xlawa .. hehe .. even cair pown rasa dia tetap sedap juga :)





2 Conteng Petak Membebel:

Faa Maryanne said...

sedapnya berry pavlova!

TeQah Khaire said...

Ye . sedap sangat. tak manis sgt . [seimbang lah juga (: ]

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang