Mini Launching Luvstylista

Assalamualikum dan Selamat Tengahari Semua (:

Tinggal berape jam lagi cuti aku dah nak abes sebab esok aku akan balik sabak bernam untuk masok ke semester berikutnya. Macam tak percaya pejam celik aku dah sampai ke penghujung semester, Alhamdulillah (:


Minggu lepas aku sempat juga pergi ke event Mini Launching Luvstylista at Alamanda. Apa itu Luvstylista? Okeh untuk lebih detail lagi korg nak tahu pasal Luvstylista ni korg boleh lah layari blog ini Luvstylista


Turban 






 




Puan Mona 
[Owner Hajaba, Leesa Formula, Luvstylista, Serenity Spa and Luvstylista]

  • Aku suka design tudung/shawl/turban dr luvstylista nih, even harge dia mahal pown but it's okeh, mesti korg berpuas hati dengan design, material kain and yg paling best design mereka nih telah didaftarkn supaya org len xboleh tiru design2 dia (: haaaa class kan .. hehe ..

  • Antara gambar2 di atas aku paling suka design Shawl yg berwarna purple itu :)

  • Selain dari tudung, baju kurung,jubah, dress dan lain2 pown ada .. Ada mahal, Ada Murah biasalah tuh. 

  • setiap tudung2 Luvstylista ini boleh di gayakan dgn pelbagai cara walaupun dengan 1tudung sahaja dan ia juga boleh dipendekn dan dilabuhkn juga (:

  • Apa yang best setiap pengunjung yg telah mendaftarkan diri akan di beri satu beg goodies. Yey, dpt tudung hajaba, Produk kecantikn Leesa Formula, and Coupon from Cold Storage. Ah tapi sayangnyer kena tebus kat alamanda sahaja. Hurhh =='


Nak Gambar lagi? Sila ke Page 

2 Conteng Petak Membebel:

rauna niarun said...

ain pernah beli jubah Hajaba...mmg terbaik ar..mahal tp pakai sedap,senang dibasuh,xmudah kedut......:)..suka2..

TeQah Khaire said...

Ha betol then kain die sjuk (:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang