Happy Eid Mubarak 2012

Assalamualaikum dan Selamat Malam semua (:
Macam mana raya tahun nih ? Seronok x ? eh dapat x duet raya? haha .. Hurmm sangat lama giler weh tak update blog nih .. Dan skunk aku tgh busy pasal project aku, almaklumlah aku dah Tahun Akhir weh .. Pejam celik tup tup mcm tak percaya jer dah nak tamat pengajian.
Lepas nih menempuh alam pekerjaan lah pula kan. Haishh !


Seperti Tahun2 yang berikutnyer, aku memang raya dekat Melaka. Tp raya tahun nih ayah aku xikut lah pula, raya kedua baru die balik melaka atas sebab2 tertentu. Tema raya tahun nih adalah MERAH (: hehe then tahun nih ala2 turban pula .. Wehh, aku maseh lg dpt duet raya lah even dah besar tau 
[selagi tak kahwen selagi tu masih dpt lg tau] hehe .. Rezeki .


Selamat Hari Raya Aidilfitri aku ucapkan andaikata setiap apa yang aku ceritakan ada menguris hati2 korg tuh kan .. Hehe .. Bulan mulia ini marilah kita bermaaf maafan dan buanglah kisah2 lama antara kita yang pernah terjadi dahulu kala ye. 

Cewahhh poyo ayat aku nih. HaHa ..




Nak tengok lagi? Sila ke Page



0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang