Taman Seribu Bunga

Assalamualaikum dan Selamat Petang :)

Hari nih nak update entry gambar sahaja but kali nih bukan gambar aku, gambar cousin aku sahaja konon saje nk try tengok bakat yang aku ada nih kan .. Kah3 [Perhh poyo] Padahal nih sume suke2 jer lah .. Cuaca pada masa itu kejap mendung dan panas, tapi nak wat cm mner redah aje lah ye .. Dah biasa sikit xpe .. hehe ..

Actually, aku nak cri tempat2 yg unik sekitar melaka nih tp susah lah aku pon xtau sangat, kalau bandarHilir tuh xnak lah dah bosan kot [perhh berlagak] hehe .. Kalau kat kl mungkin byk kot .. nak merantau ke negeri lain next timelah k. 

Taman Seribu Bunga nih ala2 macam dekat taman bunga sekitar KL tuh 

[lupe ah nme tmpt tu] Tapi tempat nih mcm tak banyak bunga jerk dikatakan mcm tak ada org jaga jer .. Ouh mungkin cuti raya kot .. haha .. Then dekat situ pon ada ala2 mini muzium lebah. lebah dia bebas okeh, tapi jangan risau tak sengat korg pon [Jinak]. Tak banyak pon gambar2 nih .. Ini sahaja. hehe (: 

Location : Ayer Keroh, Melaka


       




0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang