REVIEW : Wrong Turn 5

Assalamualaikum dan Selamat Malam Semua 

Alhamdulillah akhirnya semua project kami telah siap sepenuhnya dan yang tinggal hanyalah report dan memerlukan kami utk menyediakan wang yang lebih ==’ wang lebih ? wang lebih utk re-print2 kalau salah sikit skalipon okey. 
*Kalaulah ada penaja kertas A4 yang baik hati kan “save” sikit duit .. tinggal duit nak beli ink saje :) hehe ..

Okeh2, dah2 aku nk citer movie untuk kali ini pula .. hehe .. Aku rasa ramai yang dah tengok kan citer “Wrong Turn” ? dia ber’part2 lah juga kan. Bagi siapa yang mengikuti dari f1 part sampailah part4 nih ha, kali nih part 5 pula aku nak kasi info sikit sama ada best or x kan ? Rating citer nih bg aku 8.3 .. Banyak kan ? ha, sure mestilah best okeh. Antara Wrong Turn dan SAW aku rasa dua2 citer nih sama hebat !

Wrong Turn 5 :


  • Amaran : 18 Tahun Keatas tak dibenarkan tengok (: cewahhh .. hehe .. eh betullah, yg bawah tuh jangan kasi tengok. Tak elok untuk ditonton. Semua dalam citer nih byk babak kekejaman !

  • Kali ni citer start bila mereka pergi ke satu hutan nih utk berkhemah disana .. ada 6orang. Rasa2nya ada yg hidup x ? hurmm .. tengoklah ye.

  • Part 1 : Kawan perempuan diorg tuh dah selamat kena potong2 oleh orang2 PELIK itu. [Fuck2 lagi sekali Jari dia kena potong] JIJIK tau.

  •  Part 2 : Abam polis yang hensem telinga dia kena kerat abes !

  • Part 3 : Security yang tak boleh harap t upon kena gak .. Cara dia mati agak tragis juga lah.

  • Part 4 nih sampailah part yang seterusnya kan, cara kematian mereka sangat sangat tragis nak gila. Sampaikan aku tengok tutup2 muka mengalahkan citer hantu !

  • Mesti korg nak tahu tragis ker x kan, okeh2 aku bgtau sikit lah nti bgtau byk korg xderk feel kan .. nak feel lebih better tengok baru puas :) .. hehe .. Salah satu yang ngeri tu bila si pembunuh , bunuh seorang perempuan tu then korg tau apa dia buat ? dia akan KOREK2 korg punye ISI-ISI yang ada dlm PERUT korg tuh, TARIK2 kasi bawa keluar sampai panjang2 berjela tuh kan [usus] lepas tu dia SUMBAT bende2 tu kat dlm MULUT korg dan dia pon akan MAKAN sekali korg punye usus tu juga ! *Part yang dia ketuk LUTUT sorg mamat nih smpai bengkok abes tu terasa mcm lutut aku jer yang kena ==' 

  •  Last2 yang part kat padang tu, itu lg ngeri gila. Korg BAYANGKAN mesin pembajak tu GILIS korg punye KEPALA dan SELURUH BADAN korg hancusss lunyai begitu saje wehh. Bakar hidup2 pon ada tapi cara yang berbeza bukan bakar mcm bakar ayam jer ye ! hehe .. Aku rasa Wrong Turn 5 nih agak lg ngeri lah babak2 dia tu walaupun setiap yg dia tunjukn tu mcm sikit jer ada kan ..

  • Yang hidup ? seorang yang hidup tp yg hidup tu belum tentu dia hidup betul2 sempurna or mati sebab yg ending agak mcm tergantung sikit, banyak kemungkinan boleh terfikir apa terjadi pada ending tu. Nampaknya ada sambungan lg nih kot .. hurmm .. Kalau lah Malaysia buat citer2 cm tuh mesti best gak kan .. hoho !

Trailer Wrong Turn 5 
·    


*Untuk Student2 Politeknik yang akan Membuat Pembentangan Final Project Akhir, Aku ucapakan SELAMAT MAJU JAYA ! Semoga pembentangan kita BERJAYA (:

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang