REVIEW : Life Of Pie

Assalamualaikum dan Selamat Malam Semua

Yeyyy Percutian aku ke Johor dah tamat pon cuma aku xupdate lagi pasal Legoland tuh kan. It's okey, aku tgh busy sikit. Masih lagi di Melaka. Now aku nak review pasal filem yang baru sahaja aku tengok malam ni "Life Of Pi" Tajuk cerita macam kurang kan, takpe2 semuanya akan aku rungkai eh. Hehe .. 

Life Of Pie :



  • Permulaan cerita biasalah slow itu dimana dia baru nak memulakan cerita dia.

  • Actually cerita nih die ceritakan balik kepada orang yang nak tahu mengenai kisah hidup dia yang begitu amazing sangat !

  • Jap2, durasi cerita ini 2Jam 5Minit. Woww lama okey.

  • Hayati betul2 setiap cerita ini. Banyak adegan yang melucukan. Paling best pasal nama dia iaitu Piscine (cm nih ker eh ? lebih kuranglah) Disebalik nama inilah bermulah kisah hidup dia yang sebenar.

  • Apa yang best masa dia berlayar dekat lautan yang luas dengan harimau dia. Start dari laut tu mcm2 yang berlaku dengan dia. Sedih, kelakar semuanya ada.

  • Bagi aku cerita ini banyak part best dekat laut jerlah. Sebab yang lain semuanya membebel2 die bercerita tentang kisah hidup dia tuh. 

  • Aku suka part yang ada banyak binatang Meerket (cm nih ker spell die eh ? yelah tu .. hehe)

  • Apapun aku bagi 3 bintang setengah. Kalau tengok 3D mybe best sikit lah kot. 

Trailer Life Of Pie 


Okey ini sahaja untuk malam nih eh. Insyallah nanti ada masa aku akan update pasal legoland tu ye. Banyak nih aku nak komplen. HeHe .. Assalamualaikum.


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang