REVIEW : Iron Man 3


Assalamualaikum dan Selamat Malam

Selamat Hari Pekerja warga Malaysia. Hari yang cuti nih mesti ade yg duduk rumah, keluar jalan2 ker kan, yelah duduk rumah kdg2 tu bosan gak tau. Citer ironman dah tengok ? Hehe .. Kalau belum masih boley lagi untuk menonton kan. Tak rugi tau , sangat best gila. Aku tau citer ni bape hari kat wayang kan, xpe xkesahlah aku nak gak buat review nih. Sb nak tengok bersama die lah aku tggu 1 Mei yelah org tu kerje payah skit kan. Aku ni masih lg menanam anggur yang ntah bila nak subur. Damn It ! *Hope lepas PRU ni dapatlah kerje =='

Anway, for yang tersayang Thanks for everything untuk hari ini.
Biasa jumpe tersayang ni sebulan sekali jer. Sb masing2 busy dan agak jauh skit kot .. Hehe Tapi okey ape kita jumpe orang tu sebulan sekali, xderlah rase bosan sgt kan .. *Eh2 gurau2 jer. hee .. Okey entry kali ni aku nak review sikit pasal Iron Man 3 dah bape hari kat wayang kan tp xlah lama, baru lg kan. Yang pasti kali ini lebih hebat, lebih aksi, lebih menarik dan unsur2 jenaka pon ade.

Iron Man 3 :


  • Durasi movie ni 2jam 30minit. Lame tapi xmembosankan.
  • Setiap part diselitkan dengan pelbagai elemen2 yang menarik dan ada juga yang mengelirukan kita. *Bg aku lah.
  • Kali ni Tony Stark berdepan ngan musuh die yg hebat. Musuh tu hensem gak. Hehe .. Kebanyakkan teknologi yg digunakan dlm filem nih sangat canggih dan menarik. Rasa nak pakai jer sume bende2 ni kan.
  • Iron Man 4 ? Rasenye xde kot sebab ending die begitu memuaskan :) *Nak tggu citer Pacific Rim pula.
Okey ini saje entry kali ni, aku dah xtahan penatan sangat. 
Selamat Malam dan Assalamualaikum.

1 Conteng Petak Membebel:

Hijab Valley said...

Salam sister..jemputlah ke blog Hijab Valley utk melihat shawl dan tudung dari HV collection. Promosi dan GA jg sedang diadakn sempena pembukaan blog shop ini. Jangan lupa follow ye.. :)

Terima kasih
~ Hijab valley ~
http://hijab-valley.blogspot.co

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang