Usia 22 Tahun

Assalamualaikum dan Selamat Petang 

Alhamdulillah akhirnya aku dah mencecah 22 Tahun. Yes 22 Tahun tapi aku rasa aku macam baru lepas SPM jer. hehe .. Perangai tak ubah seperti remaja usia 18 Tahun. Haha .. Ape pon aku bersyukur masih lagi bernafas dan melihat bumi ini. Dah besar ni takde nak celebrate woii malu .. hee .. Last aku celebrate mase umur aku 11Tahun kot. And sampai skunk dah xcelebrate dah. Haha ..

Malam td aku celebrate kat Restaurant Sakura Kristal, area Taman Melawati (cawangan). Tempat die best dan romantik .. Tp aku bukan sambut with yg tersayang okey, ngan family tersayang. Sambut sekali untuk 3orang yang lahir bulan Mei. Anak buah aku, and abang aku. Esk bufday abg aku pula, aku cume berharap die dapat jodoh. Bukan ape, rupe dah ade, kerje+gaji dah mampu, calon jer xder2 lagi. Tak tahu lah lelaki zaman skunk cerewet betol ker ape. Tp series abg aku memang cerewet. Dgn adik sndri pon cerewet ape lagi ngan calon2 yang lain kan. Haha .. 

Lokasi : Restaurant Sakura Kristal, Taman Melawati

Web    : Sakura Kristal

Anyway harga makanan dekat sini tak lah mahal sangat, kira okeylah kan. Makanan pun sedap. Minuman paling aku suke, Banana Twist (Yummy). Chicken chop, Grilled Beef Steak pun antara menu paling digemari pelanggan yang datang ke sini :) 


Happy Besday To Me !!



2 Conteng Petak Membebel:

Sarah Mohd Saleh said...

Riang kemain.moga tahun ini dpt byk rejeki dan dipjgkan umo :)

huny madu said...

Yes makanan kat sakura kristal mmg sedap!

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang