Proton Suprima S

Assalamualaikum

Selamat Petang, Okey mood aku taknak buat kerje sebab esok "PC" aku kene bagi dekat
"New Staff" Yelah staff baru pangkat "AM" kan so terpaksalah aku merelakan walaupun dalam hati ni dh remuk sangat tau ==' Mulai esok sure aku kene buat kerje "Manual" lepas tu mati kutu taktau nak buat ape. *Takboley kerje kalau takde PC tau

Tahu tak Proton nak keluarkan lagi model kereta yang baru "Proton Suprima S" Ye sebelum ni mane pernah dengar sokeylah, bagi yang tak pernah dengar macam aku ni memang rase nak tahu sangat2 kan. Aku usha2 dekat satu berita ni pasal kereta Proton ni nampak macam hebat, design dia boley tahan "Smart" tapi dalaman die tak tahulah macam mane kan. Yang pasti anggaran harga die dlm "70k+ mcm tulah" Boley tahan kan. *Baru engat nak target beli, skali tengok harge tercekik pulok.
Kalau nak tahu lebih lanjut baca lah dekat sini ye => KeretaMoto.Com


Gambar dari KeretaMoto.Com

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang